קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

מיסיסיפי רוטב ברביקיו חמוץ מתוק

מיסיסיפי רוטב ברביקיו חמוץ מתוק
תמיד כיף שיש עוד מתכון של בדרום, אז תנו הזדמנות ל מיסיסיפי רוטב ברביקיו חמוץ מתוק. צופה הדמות שלך? זה מתכון חינם חלב יש 90 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לכו לחנות והרימו פלפל אנגלי טחון, פלפל גרוס, מלח ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. זה עובד טוב כמו רוטב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו -15 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 17%. הציון הזה די גרוע. מתכונים דומים: רוטב חמוץ מתוק, רוטב חמוץ מתוק, ו רוטב חמוץ מתוק.

הוראות

1
שלב קטשופ, סוכר חום, רסק עגבניות, חומץ, סירופ תירס, מיץ אננס, ויסקי בורבון, מים, בצל לבן, מיץ לימון, אבקת חרדל, רוטב פלפל חריף, רוטב ווסטרשייר, מלח, פלפל שחור, אבקת בצל, אבקת שום, פלפל אנגלי, אבקת חמש תבלינים סינית ומלח סלרי יחד בסיר על אש בינונית. מביאים לרתיחה, להפחית את החום נמוך, ומבשלים עד טעמים יש מעורבב רוטב מופחת מעט, 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
רוטב חריףרוטב חריף
מיץ אננסמיץ אננס
אבקת חרדלאבקת חרדל
אבקת שוםאבקת שום
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת בצלאבקת בצל
רסק עגבניותרסק עגבניות
סוכר חוםסוכר חום
מלח סלרימלח סלרי
מיץ לימוןמיץ לימון
בצל לבןבצל לבן
סירופ תירססירופ תירס
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
בורבוןבורבון
קטשופקטשופ
חומץחומץ
וויסקי.וויסקי.
רוטברוטב
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

מרכיבים

1צביטהאבקת חמש תבלין סיניתאבקת חמש תבלין סינית1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה1צביטהמלח סלרימלח סלרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ תירס כההסירופ תירס כהה11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה0(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע11 קילו קישואים,פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים2(יכול להיות או להרחיק)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2(יכול להיות או להרחיק)אבקת חרדלאבקת חרדל11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)11 קילו קישואים,רוטב פלפל חריף (כגון טבסקו®)רוטב פלפל חריף (כגון טבסקו®)2אונקיות נוזלאונקיית נוזל מיץ אננסאונקיית נוזל מיץ אננס11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים156אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2(חוֹרֶף)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1אונקיית נוזלויסקי בורבון אונקיית נוזלויסקי בורבון אונקיית נוזל2(חוֹרֶף)בצל לבן טחוןבצל לבן טחון11 קילו קישואים,רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. אתה יכול לנסות את סלבך אוסטר זלטינגר הימלרייך ריזלינג קבינט הלבטרוקן. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -21 דולר לבקבוק.
סלבך אוסטר זלטינגר הימלרייך ריזלינג קבינט הלבטרוקן
סלבך אוסטר זלטינגר הימלרייך ריזלינג קבינט הלבטרוקן
# 95 יין הצופה למעלה 100 של 2017זה עשיר יותר ופחות מנטה מהרגיל אבל אני אוהב את העושר בבציר הזה, שיכול להשתמש במעט אווז; אז צפו יין עם יותר תפוח ופחות נענע; דברים פריכים. החבילה נקראת עקב וזה מימין לאנרכט, שממנו מגיע אחד השלישייה הגדולה של יינות הגוש.