קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

מיקס חטיפים של אוהבי בשר

מיקס חטיפים של אוהבי בשר
מיקס חטיף של אוהבי בשר הוא ארוחה קלה שמגישה 8. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ-18 גרם חלבון, 28 גרם שומן, ובסך הכל 416 קלוריות. תמורת $1.85 למנה, מתכון זה מכסה 14% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם עגבניות מיובשות, שמן קנולן, חטיפי פחזניות גבינה פריכים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-5 דקות. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 34%, וזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: קלצונה לאוהבי בשר, קלזונה של אוהבי בשר וארוחת בוקר לאוהבי בשר.

הוראות

1
מערבבים את תשעת המרכיבים הראשונים בקערה גדולה. טורפים בקערה קטנה את השמן, אבקת הצ'ילי, אבקת הבצל, רוטב הפלפלים, רוטב הסויה והמלח המתובל.
מרכיבים שתצטרך
מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס
צ'יריוס רב דגניםצ'יריוס רב דגנים
1/2 כוס Multi Grain Cheerios1/2 כוס Multi Grain Cheerios
צ'יריוס רב דגניםצ'יריוס רב דגנים
1/2 כוס Multi Grain Cheerios1/2 כוס Multi Grain Cheerios
1/2 כוס צ'קס אורז1/2 כוס צ'קס אורז
ציוד שתשתמש בו
2 כפות עגבניות מיובשות קצוצות (לא ארוזות בשמן)2 כפות עגבניות מיובשות קצוצות (לא ארוזות בשמן)
1-1/4 כוסות אפונה ירוקה מצופה ווסאבי1-1/4 כוסות אפונה ירוקה מצופה ווסאבי
2
מטפטפים על תערובת הדגנים ומערבבים לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
ריבת תותים ללא גרעינים, מחולקתריבת תותים ללא גרעינים, מחולקת
3
מורחים לתוך 15 אינץ' משומן. x 10 אינץ'. x 1-in. תבנית אפיה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
4
אופים ב-250 מעלות למשך 50 דקות, תוך ערבוב כל 10 דקות. מצננים לחלוטין על רשת. מאחסנים בכלי אטום.
ציוד שתשתמש בו
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר משומר, לחתוך לחתיכות בגודל ביסבשר משומר, לחתוך לחתיכות בגודל ביס756 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)crunchy cheese puff snackscrunchy cheese puff snacks2(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף128אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)pepperoni-flavored meat snack sticks each), cut into bite-size piecespepperoni-flavored meat snack sticks each), cut into bite-size pieces118אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יריוס רב דגניםצ'יריוס רב דגנים118אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יריוס רב דגניםצ'יריוס רב דגנים72אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוזי תירסאגוזי תירס2(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)1(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף14אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אורז צ'קסאורז צ'קס110אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בוטנים מלוחיםבוטנים מלוחים0(יכול להיות או להרחיק)מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס1(יכול להיות או להרחיק)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2(חוֹרֶף)עגבניות מיובשות קצוצות (לא ארוזות בשמן)עגבניות מיובשות קצוצות (לא ארוזות בשמן)1506 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה מצופה ווסאביאפונה ירוקה מצופה ווסאבי

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Taittinger Brut La Francaise עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
טייטינגר ברוט לה פרנסז
טייטינגר ברוט לה פרנסז
שמפניה זו היא תערובת של כ-30 כרמי שרדונה ופינו נואר, בהתאמה 40% ו-60% מהכלל, מכמה בצירים של ענבים שהבשילו בצורה מושלמת.