קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

מלפפון וסלסה פריחת עשב

מלפפון וסלסה פריחת עשב
מתכון מלפפון ופריחת עשב Salsan מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט גדול ללא גלוטן, ו אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מתאבן זה יש 61 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 4g של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם גרידת לימון, שמן זית, פרחי nasturtium קרועים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו מלפפון וסלסה פריחת עשב, פריחת סקווש וקסדיות כרוב עם סלסה קיווי תות, ו ויניגרט עשב מלפפון (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה, לזרוק את המלפפונים עם צ ' ילה ו 1/4 כפית מלח ולתת לעמוד במשך 15 דקות. מערבבים את הפרחים צ ' ייב, nasturtiums, בזיליקום, מנטה, מיץ לימון, שמן זית וגרידת לימון. מתבלים במלח ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
מלפפוןמלפפון
שמן זיתשמן זית
מנטהמנטה
באזיל!באזיל!
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
עיריתעירית
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מגישים עם: דגים בגריל, עוף או פרוסות עבות של לחם כפרי.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
לחםלחם
דגיםדגים

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הנהר הרוסי דלואך פינו נואר עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
דלואך נהר רוסי פינו נואר
דלואך נהר רוסי פינו נואר
צבע אדום יפה אודם בכוס, הנהר הרוסי 2018 פינו נואר נפתח עם ניחוחות פירות אדומים בהירים של תות ודובדבן. פטל, ריבס וטעמים שזיף כהה נפגשים עם מגע של תבלין וחומציות בהירה. זהו יין בעל גוף בינוני עם טאנינים מתונים וגימור מתמהמה