קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות32
סוגי מאכליםסלט
מגזין

מלפפון-סלט סרטן אשכוליות

מלפפון-סלט סרטן אשכוליות
סלט סרטן מלפפון-אשכולית עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 179 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 9g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. לכו לחנות ותביאו רוטב טבסקו, אשכולית ורודה, קלופים במלפפונים, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן נסו קיווי, אשכוליות וסלט סרטנים, סלט אשכוליות מלפפון אבוקדו, ו סלט סרטן המלך עם אשכוליות ואבוקדו (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, מערבבים את היוגורט עם מיץ ליים, גרידת ליים, שמן וכמה מקפים של טבסקו. מתבלים במלח ופלפל לבן.
מרכיבים שתצטרך
2
מניחים את הסרטן בקערה ומקפלים ב 3 כפות של רוטב יוגורט.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים את החומץ לתוך ההלבשה יוגורט הנותרים. מקפלים את המלפפון, אשכולית ו edamame. כפית את הסלט על צלחות, למעלה עם הסרטן ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה הנהר הרוסי La Crema עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.