קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות20
ציון בריאות1
מגזין

ממרח גבינת חזרת

ממרח גבינת חזרת
ממרח גבינת חזרת מסתובב 15 דקות מתחילתו ועד סופו. צופה בדמות שלך? זה מתכון חלב חינם יש 242 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 19 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 20 מנות סועדים.. הרבה אנשים מאוד אהבו את התבלין הזה. 116 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון זה מ טעם הבית דורש קרקרים, חזרת, מיונז וגבינה מעובדת. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 35%, וזה די רע. מתכונים דומים: ממרח גבינת חזרת, ממרח גבינת חזרת עשירה, ו ממרח גבינת חזרת עם תותים.

הוראות

1
ממיסים גבינה בחלק העליון של דוד כפול.
מרכיבים שתצטרך
נמס גבינהנמס גבינה
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
2
מסירים מהאש. מערבבים מיונז וחזרת.
מרכיבים שתצטרך
חזרתחזרת
מיונזמיונז
3
יוצקים לתוך קערה קטנה או קערה קרמיקה. תירגע.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מגישים עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת לטבילה. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. התווית הצהובה של ווב קליקוט ברוט עם שקית מתנה איזותרמית עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 70 דולר לבקבוק.
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
התיק האיזותרמי השומר על בקבוק תווית צהובה קר עד שעתיים. את מתנה מושלמת כמו זה מאוד תכליתי ויכול להיות מקופל ונשא בתיק שלך!בית שמפניה נשפט בסופו של דבר על איכות הברוט הלא עתיק שלו. זה בייצור של יין כזה כי האמנות האמיתית של מיזוג שמפניה מגלה את עצמה.זוהי אמנות שבה בית ווב קליקוט מצטיין. התווית הצהובה של ברוט שלנו משקפת את הכרמים המעולים שבבעלותנו ואת האופי העקבי של סגנון הבית שלנו.הדומיננטיות של פינו נואר מספקת את המבנה שהוא כל כך טיפוסי קליקוט, בעוד מגע של פינו מיוניר מסכם את התערובת. שרדונה מוסיפה את האלגנטיות והעדינות החיוניות ביין מאוזן לחלוטין.