קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מטבחיםמקסיקני
מגזין

ממרח גבינת סלסה

ממרח גבינת סלסה
ממרח גבינת סלסה מתכון יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בערך 1 שעה ו 10 דקות. תבלין זה יש 215 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 16 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. גשו לסופר וקנו גבינת צ'דר, קרם קנודסן, טאקו bellâ® וסלסה עבה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. נסו ממרח סלסה חם וזול, ביצי בנדיקט מדרום-מערב עם שעועית שחורה, אבוקדו וסלסה, ו פנקייק רך עם נוטלן ותות-סלסה בננה-להפיץ את השמחה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקציפים גבינה, שמנת חמוצה וסלסה בקערה בינונית עם מיקסר חשמלי במהירות בינונית 1 עד 2 דקות או עד מעורבב היטב. כיסוי.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
גבינהגבינה
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
2
מקררים לפחות 1 שעה לפני ההגשה.
3
לשמש כמפרש על קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים
מורחיםמורחים

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מבעבע הם בחירה מצוינת לטבילה ברוטב. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. אתה יכול לנסות Markus הובר Sparkling rosé. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Markus הובר רוז נוצץ
Markus הובר רוז נוצץ
צבע סלמון בהיר עם משחק זהב אדמדם של אור, עדין, persistet musseux, עדין, טרי מאוד animating האף, פירות ותבלינים עם רמזים של דובדבנים טריים גרגרי יער, הערה מתוחכמת של הדרים. יבש, פרי מונע עדיין שמנת על החיך, ארוגים דק עם חומציות אלגנטית ותמצית מינרלים, מבנה הרמוני מאוד.