קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

ממרח עגבניות מיובשות

ממרח עגבניות מיובשות
ממרח עגבניות מיובשות דורש כ-20 דקות מתחילתו ועד סופו. תמורת 88 סנט למנה, אתה מקבל תבלין שמגיש 8. צופה בדמות שלך? מתכון ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני זה מכיל 102 קלוריות, 2 גרם חלבון ו-7 גרם שומן למנה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. 57 אנשים מצאו את המתכון הזה טעים ומשביע. גשו לסופר וקנו מלח, שום, עגבניות מיובשות ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. עם ציון ספונקולרי של 64%, המנה הזו מוצקה. נסו ממרח עגבניות מיובשות, ממרח עגבניות מיובשות וממרח עגבניות מיובשות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים בבלנדר או מעבד מזון רסק עגבניות, בזיליקום, שמן זית, שום, עגבניות מיובשות, מלח, סוכר לבן ומלח שום. מערבבים לעקביות של משחה ניתנת למריחה. מצננים במקרר עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
לציפוי כל המבורגרלציפוי כל המבורגר
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה
צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

לטבול בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Johnson Estate Cream Sherry. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "