קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות56
מגזין

ממרח קוויאר סלמון

ממרח קוויאר סלמון
ממרח קוויאר סלמון עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, במנה זו יש: 1248 קלוריות, 65 גרם חלבון ו 105 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. אם יש לכם קוויאר, גבינת שמנת, סלמון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: ממרח קוויאר חצילים, קוויאר ד 'אוברג' ין (ממרח חצילים), ו קוויאר של איש מסכן: חצילים להפיץ.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

Salmon can be paired with Chardonnay, Pinot Noir, and Sauvignon Blanc. To decide on white or red, you should consider your seasoning and sauces. Chardonnay is a great friend to buttery, creamy dishes, while sauvignon blanc can complement herb or citrus-centric dishes. A light-bodied, low-tannin red such as the pinot noir goes great with broiled or grilled salmon. The Chateau Ste. Michelle Indian Wells Chardonnay Wine with a 5 out of 5 star rating seems like a good match. It costs about 18 dollars per bottle.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו