קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

ממתנע ענבים פראי

ממתנע ענבים פראי
הפתן ענבים פראי הוא טבעוני ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 5 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 180 קלוריות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות זולה. . וזה טוב. מתכונים דומים: עוף, אורז בר וסלט ענבים, שפריץ מנטה ענבים עם קוביות קרח ענבים, ו Ii. האכלה המתנע (פעם ביום).

הוראות

1
ענבי גזע לתוך קערת ערבוב בינונית. למחוץ עם הידיים. לכסות עם cheesecloth, ולהניח בצד במשך שלושה ימים בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
ענביםענבים
ציוד שתשתמש בו
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
2
לאחר שלושה ימים צריך להיות בועות במיץ ענבים, המציין תסיסה החלה. מסננים נוזל, וזורקים עורות. חזור לקערה, ומערבבים 1 כוס קמח מחיטה מלאה. להפריש במשך 24 שעות בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
גרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה
מיץ ענביםמיץ ענבים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מידה 1 starter כוס, להשליך כל תוספת, ולהעביר זכוכית 1 ליטר או מיכל קרמיקה עם מכסה. מערבבים 1 כוס קמח לחם scant ו 1 כוס מים. התערובת צריכה להיות דומה הבלילה עבה; להוסיף יותר מים או קמח במידת הצורך כדי להשיג עקביות זו. מכסה באופן רופף עם מכסה.
מרכיבים שתצטרך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
4
בואו לעמוד בטמפרטורת החדר במשך 24 שעות. חזור למחרת. פעילות מסוימת צריכה להיות מורגשת: התערובת צריכה להיות מתחילה לבעבע. חזור פעמיים נוספות. יהיה עליך להשליך חלק מהתערובת בכל יום.
5
המתנע צריך להיות פעיל למדי. להתחיל לאכול באופן קבוע, כל 4 עד 6 שעות, להכפיל את המתנע בכל פעם. לדוגמה, אם יש לך 1 המתנע כוס, להוסיף 1 קמח לחם כוס מים כוס 1 כוס. לחלופין, לאחסן במקרר, ולהאכיל שבועי.
מרכיבים שתצטרך
קמח לחםקמח לחם
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן