קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות32
ציון בריאות1
מגזין

מנגו פלפל סלסה קרוסטיני

מנגו פלפל סלסה קרוסטיני
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ים תיכוניים, אז תנו הזדמנות ל מנגו פלפל סלסה Crostini. מנה אחת מכילה 95 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. והוא יספק כ 32 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם לחם בגט, ממרח גבינת שמנת אננס, סלסת פירות שנרכשה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 28%. נסו מנגו פלפל סלסה קרוסטיני, קרוסטיני סלסה אבוקדו ומנגו, ו סלסה מנגו פלפל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מורחים גבינת שמנת על פרוסות בגט.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
בגטבגט
מורחיםמורחים
2
כפית 1 כפית סלסה מנגו-פלפל על גבינת שמנת, באמצעות כפית מחוררת.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
פלפלפלפל
מנגומנגו
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מוגז הם הבחירה הראשונה שלי לרוטב טבילה. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Ca ' Furlan Cuvee מריאנה נוצץ rosé. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Ca ' Furlan Cuvee מריאנה נוצץ עלה
Ca ' Furlan Cuvee מריאנה נוצץ עלה
תערובת פינו נואר נוצצת עם ערך רב מיצרני Ca ' Furlan Prosecco! ניחוחות של דובדבן טרי, תות ועלי כותרת של ורד. עגול וקרם על החיך, עם בועות מרעננות פריך וגימור ארוך ומאוזן.תערובת: 84% Glera, 16% פינו נואר