קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

מנדרינה זרק סלט

מנדרינה זרק סלט
מנדרינה זרק סלט לוקח בערך 20 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 124 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ואספו בצל ירוק, סוכר, חומץ תפוחים ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר זול למדי. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 28%. ברי-מנדרינה זרק סלט, אבוקדו מנדרינה זרק סלט, ו מנדרינה-קשיו זרק סלט דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערת סלט גדולה, זורקים בעדינות ירקות, תפוזים, בצל וגרעיני חמניות. בכוס מדידה שלבו את מרכיבי הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
(צימוקים, משמשים, תמרים, תפוחים, בננות)(צימוקים, משמשים, תמרים, תפוחים, בננות)
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
ירוקירוק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
נטיפי הודו צלוייםנטיפי הודו צלויים
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
להוסיף מים כדי למדוד 1 כוס.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
3
יוצקים לצנצנת עם מכסה הדוק, מנערים היטב.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
4
יוצקים מעל סלט וזורקים למעיל.
5
מגישים מיד.

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם בחירה מצוינת לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בחירת החתימה של פדרונצ ' לי שרדונה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
בחירת חתימת פדרונצ ' לי שרדונה
בחירת חתימת פדרונצ ' לי שרדונה
תווי לימון, אגס ודבש עשירים בזר מובילים לטעמים טריים של תפוח, לימון מאייר ומנגו. התערובת של שני מגרשי שרדונה מוסיפה גם איכויות פרי קדימה וגם מורכבות עץ אלון קלוי. מודגש על ידי חומציות בהירה, היין מסיים פריך עם גימור ארוך ומתמשך.