קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

מקרל מעושן עם רטטוי בגריל מהיר

מקרל מעושן עם רטטוי בגריל מהיר
מקרל מעושן עם רטטוי בגריל מהיר עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך כמובן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 426 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 28 גרם שומן. מתכון זה מ-BBC אוכל טוב יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לך שמן זית, קורג'ט, מיץ ליים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המיץ של סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מיץ חמוציות-מיץ תפוזים ברד כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 91%. מקרל צלוי להבה עם צלופח מעושן וshiso, מקרל מעושן Roulade, ו Scandi מעושן מקרל על שיפון דומים מאוד למתכון זה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין פינו גריג ' יו FitVine עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.