קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

מרק אטריות עוף קרמי קל

מרק אטריות עוף קרמי קל
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אופר, אז נסו מרק אטריות עוף קרמי קל. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, פליאוליתית, מתכון ראשוני משרת 10 . מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 11 גרם חלבון, 11 גרם שומן, ובסך הכל 148 קלוריות. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה מושלם עבור סתיו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון 18%, המנה הזו די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון מרק אטריות עוף קרמי קל, מרק אטריות עוף קרמי קל, ו קל איטי סיר שמנת עוף אטריות מרק.

מרכיבים

יין מומלץ: סוביניון בלאן, אלברינו, שרדונה לא מוסווה

סוביניון בלאן, אלברינו ושרדונה לא ספוג הם בחירה מצוינת למרק אטריות עוף. שרדונה לא ספוג או מעט ספוג עובד היטב עם מרק אטריות העוף הסטנדרטי שלך. אם יש לך מרק עשב מאוד, נסה סוביניון בלאן. אם אתה מוסיף לימון, בחר באלברי צ ' אקו. מרי אדוארדס סוביניון בלאן (חצי בקבוק) עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
מרי אדוארדס סוביניון בלאן (חצי בקבוק)
מרי אדוארדס סוביניון בלאן (חצי בקבוק)
# 17 צופה יין למעלה 100 של 2016 יין תוסס זה מברך אותנו עם ניחוח עדין של יסמין, יערה ופריחת דובדבן, יחד עם תפוז דם וגרידת ליים. אפרסק לבן בשל, נקטרינה, תפוח ליידי ורוד ואגס אסייתי מוסיפים ממדים מסקרנים. בריוש קלוי, אגוזי לוז ותה היביסקוס מרחיבים עוד יותר את אופיו האלגנטי. החיך הוא השתקפות מוגברת של ארומה, מתפוצץ עם פירות הדר ואבן יותר ומראה קצת מינרליות אבן רטובה כי יתפתח עם הזמן. הגימור הארוך והשכבתי עוקב אחריו רק עם רמז לאשכולית ורודה מתוקה.