קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות7
ציון בריאות22
מגזין

מרק בוטנים חריף

מרק בוטנים חריף
מרק בוטנים חריף לוקח מסביב 55 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 285 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 19 גרם שומן. מתכון זה משמש 7. זה עובד גם הר ד ' אובר תקציב ידידותי. 28 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם בוטנים, עגבניות משומרות, גזר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 86%, שהוא מרהיב. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם מרק בוטנים חריף, מרק בוטנים חריף, ו מרק דלעת חריף ובוטנים.

הוראות

1
בסיר גדול מבשלים גזר ובצל בשמן על אש בינונית למשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
להוסיף שום; לבשל 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
3
מערבבים בטטה; מבשלים עוד 2 דקות. מערבבים פנימה חמאת בוטנים ומשחת קארי עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
בטטהבטטה
משחת קארימשחת קארי
4
מוסיפים את המרק, העגבניות, עלה הדפנה, הטימין והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
עגבנייהעגבנייה
פלפלפלפל
מרקמרק
טימיןטימין
5
מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 15-20 דקות או עד שבטטה וגזר רכים. (מרק יופיע מקומט.) זרוק עלה דפנה וענף טימין. מערבבים מרק עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
בטטהבטטה
עלי דפנהעלי דפנה
גזרגזר
טימיןטימין
מרקמרק
6
מפזרים בוטנים.
מרכיבים שתצטרך
בוטניםבוטנים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את לורן-פריר ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-40 דולר לבקבוק.
לורנט-פריר ברוט
לורנט-פריר ברוט
לורן-פריר ברוט ל-פ הוא נושא הדגל של סגנון הבית של לורן-פריר. פריך, רענן ואלגנטי, ברוט ל-פ משקף את המהות הבסיסית של השמפניות שלנו.הצבע הוא גוון זהוב חיוור, עם בועות עדינות ומתמשכות. האף טרי ועדין, מראה מורכבות טובה עם רמזים של פירות הדר ופירות לבנים. הסגנון הקל של ברוט ל-פ הוביל את הדרך להפוך את השמפניה למשקה האפריטיף האידיאלי. האיזון המושלם שלו, פריכות הטעמים והעדינות הופכים אותו גם לבן לוויה האידיאלי לדגים, עופות ובשר לבן.