קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות77
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק דג'מה אל פנה חרירה

מרק דג'מה אל פנה חרירה
מרק Djemman אל Fna Harira עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 445 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לכם סלרי, מיץ לימון, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. נסו מרק חומוס: חרירה, מרק רמדאן (חרירה), ו Harira (מרק עדשים מרוקאי) (מתכונים דומים).

הוראות

1
בצל מטגן, סלרי ושום בשמן זית על חום בינוני עד רך.
מרכיבים שתצטרך
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2
מוסיף את כל התבלינים (למעט מלח) ולטגן עוד כמה דקות.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
(צינור גדול)(צינור גדול)
3
להוסיף עדשים ו לטגן עוד כמה דקות.
מרכיבים שתצטרך
עדשיםעדשים
4
מוסיפים נוזלים ועגבניות.כאשר עדשים רך, להוסיף מלח, פחית חומוס, ועשבי תיבול טחון (אתה יכול להזמין כמה עשבי תיבול כדי העליון קערות בעת ההגשה אם אתה רוצה).להתאים תבלינים לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
עדשיםעדשים
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
5
מוסיפים פסטה ומבשלים עד לסיום.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
6
מוסיפים מיץ לימון ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון

מרכיבים

1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקורמיצ'לי או 2/3 כוס פסטה שיער מלאך, שבור לחתיכות קטנותורמיצ'לי או 2/3 כוס פסטה שיער מלאך, שבור לחתיכות קטנות425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול5ביוןסלרי, פרוססלרי, פרוס1צביטהיכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה11 קילו קישואים,¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה, טחוןכוסברה טרייה, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה, טחוןפטרוזיליה טרייה, טחון3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1צביטהאבקת ג'ינג'ראבקת ג'ינג'ר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמיץ לימון טרי מלימון אחדמיץ לימון טרי מלימון אחד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעדשיםעדשים2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1בצל, קצוץבצל, קצוץ11 קילו קישואים,תערובת תבלינים ראס אל האנוטתערובת תבלינים ראס אל האנוט1צביטהזעפרןזעפרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מלח, לפי הטעםמלח, לפי הטעם11 קילו קישואים,פפריקה מתוקה.פפריקה מתוקה.2(יכול להיות או להרחיק)כורכוםכורכום2בצל צהוב בינוני, קצוץמים או 8 -10 מרק כוסותמים או 8 -10 מרק כוסות