קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

מרק דלעת ג'ינג'ר

מרק דלעת ג'ינג'ר
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד 'אופר, אז נסו מרק דלעת ג' ינג'ר. מנה אחת מכילה 158 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. מתכון צמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו זה משרת 6 . הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם מלח, רסק תפוחים, דלעת חורף ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: מרק דלעת ג'ינג'ר, מרק דלעת חמאה עם ג'ינג'ר, ו מרק דלעת ג'ינג'ר.

הוראות

1
בסיר גדול, מבשלים מרק וסקווש.
מרכיבים שתצטרך
סקוושסקווש
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את רסק התפוחים, הסוכר, הג ' ינג ' ר והמלח. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש לנמוכה; מערבבים פנימה שמנת. מבשלים 30 דקות או עד שהמרק מגיע לעקביות הרצויה, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
רסק תפוחיםרסק תפוחים
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
קרםקרם
סוכרסוכר
מלחמלח
מרקמרק

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
הזר מציג רמזים לתפוח ירוק, יערה ובריוש קלוי. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם מעט לימון מאייר, טל דבש ותווים פרחוניים רכים. מלון בלאן דה בלאנס ברוט הוא מאוד מטבח וידידותי לקוקטיילים. נסה את זה עם מתאבנים מלוחים, פופקורן בחמאה, מנות פסטה שמנת, עוף מטוגן, מנות אסייתיות חריפות, פירות ים, קינוחים על בסיס פירות או גבינה רכה למחצה. מערבבים עם ליקרים של פרחי סמבוק או פירות, או מיץ טרי ומשקאות חריפים איכותיים לקוקטייל נוצץ קליל ומרענן.התערובת: שרדונה מקנה עומק ומורכבות לאיזון הכללי ואילו שנין בלאן מעניק הדרים ורמזים לדבש למרקם קרמי. החומציות הגבוהה יותר של קולומברד מספקת מבנה, אורך ומינרליות נעימה שמוסיפה בפרופיל הפירות של אוגני בלאן. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ועמק לואר.