קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות10
ציון בריאות17
מגזין

מרק הבמיה של רידל

מרק הבמיה של רידל
מרק הבמיה של מתכון רידל יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך על 1 שעה. מנה אחת מכילה עד 24 גרם חלבון 15 גרם של שומן, וסך הכל 339 קלוריות. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 10 . רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. אם יש לך שרימפס, שום, חצאי חזה עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. מתכונים דומים: תבשיל גמביה-לאה" (גמביה + ג'מבליה) , מרק גמביה ירוק (gumbo z ' herbes), ו הכל מרק גמביה.

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun יכול להיות לזווג עם אלברינו, יין רוזה, ו סוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. תערובת אלברינו סנטיאגו רואיז עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
תערובת Santiago Ruiz Albarino
תערובת Santiago Ruiz Albarino
בהיר וצהוב בהיר. האף אינטנסיבי ומורכב לראווה ניחוחות של פירות (תפוח, אגס, משמש), עשבי תיבול (ורבנה לימון, אניסיד) הערות מינרליות. בעל גוף מלא, המורכבות הפירותית שלו חוזרת בשילוב עם מינרליות של אבן רטובה על החיך לפני סיום ארוך ופריך. השילוב של חמישה זני ענבים מקומיים ריאס Baixas עושה את זה יין עם אופי ייחודי ייחודי.