קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות9
ציון בריאות18
מגזין

מרק טאקו

מרק טאקו
מרק טאקו עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון ללא גלוטן זה מגיש 9 ומחירו 2.19 $ למנה. מנה אחת מכילה 513 קלוריות, 30 גרם חלבון ו-22 גרם שומן. הסתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. גשו לסופר וקנו תירס, לחם תירס, תיבול טאקו של מרי ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה המקסיקנית הזו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 56%, וזה די טוב. מתכונים דומים: Taco Tuesday: Easy Taco Soup, Taco Tuesday: Easy Taco Soup, ו-Taco Tuesday: Easy Taco Soup.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם הבחירות המובילות שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא גם זיווג בטוח. ה-Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-34 דולר לבקבוק.
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Extra Brut '61 הוא מחווה ללידתה של פרנסיקורטה ב-1961 - השנה שבה ייצר ברלוצ'י את היין המבעבע הראשון בשיטה הקלאסית הזו. הנוצץ המהנה והתוסס הזה מציע פרי הדר וסיומת פריכה ונקייה. תערובת: 85% שרדונה, 15% פינו נירו*התווית ל-Franciacorta '61 Extra Brut נמצאת בתהליך של שינוי. ייתכן שתקבל אחת משתי התוויות הללו המופיעות למעלה. לא ניתן לבקש תוויות ספציפיות.