קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

מרק ירקות קיץ

מרק ירקות קיץ
מרק ירקות קיץ עשוי להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 203 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. 1075 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו קישואים, עגבניות, תפוחי אדמה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. עם כפית ציון 82%, המנה הזו מרהיבה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון מרק ירקות קיץ, מרק ירקות בסוף הקיץ, ו מרק עוף וירקות קיץ.

הוראות

1
בסיר גדול מטגנים בצל בשמן עד שהוא רך.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים את שמונת המרכיבים הבאים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 20-30 דקות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
3
מערבבים פנימה עלי סלרי ורסק עגבניות. מכסים ומניחים לעמוד 5 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
לחם סנדוויץ', קלוי ומפוררלחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר - ירבעם) עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 400 דולר לבקבוק.
לורן-פרייה לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
לורן-פרייה לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
היין מגיע ממיץ הענבים הטהור ביותר והוא לבדו מאפשר ללורן-פרייה ליצור' לה קובצ 'ה', שמפניה של עדינות רבה ורעננות יפה המתקבלת לאחר תהליך הזדקנות ארוך במרתפים שלנו.צבע זהב חיוור. בועות בסדר להאכיל מוס מתמשך. אף עדין עם רמזים של הדרים טריים ופרחים לבנים. מורכבות היין מתבטאת בתווים רצופים כמו אפרסק גפן ותווי פירות לבנים. איזון מושלם בין רעננות לעדינות עם טעמים פירותיים נוכחים מאוד בגימור.יין טרי וטהור זה מושלם לאפסטריטיף. תווי ההדרים והפירות הלבנים שלו והאיזון המדהים שלו הנתמך על ידי תסיסה עדינה, הופכים אותו לליווי אידיאלי לעופות ולדגים המשובחים ביותר.