קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות16
ציון בריאות8
מגזין

מרק סלרי ואגס

מרק סלרי ואגס
צריך ללא גלוטן ומרק צמחוני? סלריאק ומרק אגס יכול להיות מתכון מצוין לנסות. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 3 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 154 קלוריות. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. 4 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. . גשו לסופר וקנו פטרוזיליה, שמנת כבדה, שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. וזה טוב. מתכונים דומים: מחית מרק סלרי עם סלריאק מזוגג ותפוח בקארי, סלט סלרי, אגס ורוקט, ו בשר חזיר צלוי איטי עם סלריאק & מחית אגס.

הוראות

1
ממיסים את החמאה בסיר גדול על אש בינונית. מערבבים את השום, שאלוט, ובצל. מבשלים ומערבבים עד הבצל התרכך והפך שקוף, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
חמאהחמאה
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את הסלריאק, גזר, סלרי, תפוחי אדמה וכוס 1 של מרק הירקות; מבשלים ומערבבים עד שהירקות מחוממים, כ -5 דקות לפני שפיכת המרק הנותר. מתבלים בפלפל, טרגון, מרווה, טימין ופטרוזיליה; מערבבים בעדינות את האגסים לתוך התערובת; מביאים לרתיחה. להפחית את החום בינוני נמוך; לכסות ומבשלים עד הירקות מכרזים, על 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
ירקירק
CeleriacCeleriac
טרגוןטרגון
פטרוזיליהפטרוזיליה
גזרגזר
סלריסלרי
פלפלפלפל
תפוח אדמהתפוח אדמה
אגסאגס
טימיןטימין
מרווהמרווה
3
הסר את המרק מהחום ולאפשר להתקרר במשך 10 דקות; מערבבים את הקרם לתוך המרק.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
מרקמרק
4
יוצקים את המרק לתוך בלנדר, ממלאים את הכד לא יותר מחצי מלא. החזק את המכסה של הבלנדר עם מגבת מטבח מקופלת בזהירות להתחיל את הבלנדר, באמצעות כמה פולסים מהירים כדי לקבל את המרק נע לפני שעזב אותו על פירה. מחית בקבוצות עד חלקה ויוצקים לתוך סיר נקי. לחלופין, אתה יכול להשתמש בבלנדר מקל ורוטב את המרק נכון בסיר הבישול. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
בלנדרבלנדר
סירסיר