קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות5
ציון בריאות8
מגזין

מרק עגבניות תפוחים (מרק עגבניות)

מרק עגבניות תפוחים (מרק עגבניות)
צריך ללא גלוטן, מרק ראשוני וצמחוני? מרק עגבניות תפוח (מרק Tomapple) יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. מתאים ל-5 מנות. מנה אחת מכילה 186 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 6 אוהדים. אם יש לך מלאי ירקות, בזיליקום, עגבניות משומר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה מושלם עבור סתיו. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. , שהוא מוצק. נסו מרק עגבניות תפוחים שמנת, מרק עגבניות-תפוחים של סטפני Izard, ו מרק עגבניות, איך להכין מרק עגבניות / סגנון מסעדה (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים את החמאה בשמן זית במחבת גדולה על חום בינוני-גבוה. מבשלים את הבצל ואת השום במחבת עד שהם מתחילים חום; מוסיפים את התפוח, גזר, בזיליקום, טימין; להפחית את החום בינוני ולהמשיך לבשל עד שהגזר רך, על 10 דקות. מערבבים במלאי הירקות, עגבניות, רסק עגבניות; מתבלים במלח ופלפל. להעלות את החום גבוה ולהביא לרתיחה; לכסות ולבשל לפחות 20 דקות, ערבוב לעתים קרובות כדי לשמור על המרק לשרוף על הקרקעית.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מלאי ירקותמלאי ירקות
רסק עגבניותרסק עגבניות
שמן זיתשמן זית
עגבנייהעגבנייה
גזרגזר
חמאהחמאה
שוםשום
תפוחתפוח
באזיל!באזיל!
בצלבצל
טימיןטימין
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
יוצקים את המרק לתוך בלנדר, ממלאים את הכד לא יותר מחצי מלא. החזק את המכסה של הבלנדר עם מגבת מטבח מקופלת, בזהירות להתחיל את הבלנדר, באמצעות כמה פולסים מהירים כדי לקבל את המרק נע לפני שעזב אותו על פירה. מחית בקבוצות עד חלקה ויוצקים לתוך סיר נקי. לחלופין, אתה יכול להשתמש בבלנדר מקל ורוטב את המרק נכון בסיר הבישול.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
בלנדרבלנדר
סירסיר