קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות8
ציון בריאות45
מגזין

מרק עוף וירקות

מרק עוף וירקות
מרק עוף וירקות יכול להיות רק המרק שאתה מחפש. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 127 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 2g של שומן למנה. אם יש לך כרישה, כרוב, מרק עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה של Allrecipes יש 36 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -40 דקות. עם כפית נסו מרק עוף וירקות, מרק עוף וירקות, ו מרק עוף וירקות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים מרק עוף, מים, חזה עוף, כרוב, לפת, קולרבי, תרד, סלרי, כרישה, גזר, שום ושעורה בסיר גדול; העונה עם מלח ופלפל. מביאים את המרק לרתיחה, להפחית את החום בינוני נמוך, ומבשלים על מבשלים עד שעורה מבושל דרך אבל מוצק לנשוך, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
3 כפות בצל מתוק מגורר (או דק, טחון דק)3 כפות בצל מתוק מגורר (או דק, טחון דק)
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
קולרביnameקולרביname
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
לפתלפת
שעורהשעורה
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
כרובכרוב
(ומנות בלבד)(ומנות בלבד)
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות