קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

מרק פירות דנית

מרק פירות דנית
מרק פירות דנית דורש כ-30 דקות מתחילתו ועד סופו. מתאים ל-6 ומחירו 1 מנות.17 דולר למנה. מתאבנים זה מכיל 95 קלוריות, 2 גרם חלבון ו- 1 גרם שומן למנה. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש מלח, מים, פטל וג'לטין פטל. זוהי אופציה טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה נטולת גלוטן, נטולת חלב, ידידותית ל-fodmap ותזונה שלמה. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. הסתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. עם ציון של 32%, המנה הזו גרועה למדי. פירות דנית, דניות - כל פרי, ו-Julekage (כיכר פירות חג המולד דנית) דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים ג'לטין ומלח. מערבבים בהדרגה מים רותחים עד שהג'לטין נמס. מערבבים פנימה את הפטל, המים הקרים ומיץ הלימון. מקררים 15-20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
חבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה
חבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תותחבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תות
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
ממש לפני ההגשה מערבבים מרק.
מרכיבים שתצטרך
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
3
מקשטים בשמנת חמוצה ואגוז מוסקט אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Raventos i Blanc de la Finca Brut. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-39 דולר.
Raventos i Blanc de la Finca Brut
Raventos i Blanc de la Finca Brut
יין מבעבע דה לה פינקה מיוצר מענבים מהגפנים העתיקות ביותר של Raventos i Blanc, שנשתלו באמצעות מערכת הגובלט בשנת 1964 ב- Vinya dels Fòssils. ממוקם על הטרסות הגבוהות ביותר של נהר האנוי, בכרם Vinya dels Fòssils יש קרקעות ימיות עם גבוה תוכן מאובנים. זה מאפיין את המבנה ואת הרכב הקרקע של כרם זה. הקרבונטים הם המרכיב המספק את מקור הטיפוס העיקרי ליין מבעבע זה בעל ביטוי מלוח גבוה. זהו יין מבעבע בעל זהות ואישיות ייחודית.