קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

מרק צ'ילה ירוק שמנת

מרק צ'ילה ירוק שמנת
מרק שמנת ירוק צ'ילה נטול גלוטן,, ידידותי למפת מזון וצמחוני מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 494 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 42 גרם שומן. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לך עגבניות, חצי וחצי, מלח ופלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו מרק צ'ילה ירוק שמנת, מרק צ'ילה ירוק שמנת, ו מרק עוף ירוק שמנת צ'ילה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את המטגן. לשפשף את צ ' ילי poblano קלות עם שמן זית. לצלות את poblanos במשך כ 5 דקות קרוב למקור החום ככל האפשר, הפיכת chiles פעם אחת, עד שהם חרוכים בכל רחבי.
מרכיבים שתצטרך
2
להעביר את poblanos לקערה בינונית, לכסות אותם בניילון נצמד ולתת לעמוד במשך 5 דקות. לשפשף את העור את הצ ' ילי עם מגבת נייר ולהשליך את הגבעולים והזרעים.
מרכיבים שתצטרך
3
בסיר בינוני, לשלב את חצי וחצי עם tomatillos קליפה ואת צ ' ילי קלוי. מבשלים מעל חום מתון עד tomatillos הם רק רך, על 10 דקות. באמצעות כפית מחוררת, להעביר את טומטילו וצ ' ילי לבלנדר.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הכוסברה הקצוצה ו 1/2 כוס של חצי וחצי פירה עד התערובת חלקה וקרם.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים את מחית לתוך הסיר, ולאחר מכן מערבבים את גבינת פקורינו רומנו ומתבלים עם מלח ופלפל. מבשלים את המרק עד גבינת פקורינו רומנו נמס, על 3 דקות. מצקת את מרק צ ' ילה הירוק לתוך קערות ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך