קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות12
ציון בריאות6
מגזין

מרק שבץ נא

מרק שבץ נא
אם יש לך בערך 55 דקות לבלות במטבח, מרק שבץ נא עשוי להיות יוצא מן הכלל חלב חינם מתכון לנסות. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 12. זה הר ד ' אובר יש 51 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן למנה. ראש לחנות לאסוף שיני שום, מים, פסטה אלפבית, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זה מושלם עבור סתיו. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 35%, וזה לא כל כך אדיר. מתכונים דומים: בראוניז שבץ נא, ג'ינג'ר שבץ נא, ו מרק מהיר וקל {מרק מיסו עם אטריות סובה או שעועית מונג.

הוראות

1
בתנור הולנדי או בקומקום מרק, מבשלים בקר ובצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים מים, ירקות ותבלינים; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים במשך 20 דקות או עד שהירקות פריכים-רכים.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3
מוסיפים פסטה; מבשלים במשך 15 דקות או עד שהפסטה והירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא שמורת פייר פיטרס קובי גרנד קרו. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-65 דולר.
שמורת פייר פיטרס קובי גרנד קרו
שמורת פייר פיטרס קובי גרנד קרו
היין בהיר או חיוור עם רמזים לירוק האופייני לשרדונה. המוס בסדר וקבוע עם סרט יפה של בועות חזקות. האף הראשון הוא גם פרחוני ופירותי, ואז מגיע הערות של אגוזים טריים ולחם טרי. בסיום יש הדר אשר מביא רושם יפה של חלקות ורעננות. ההתקפה גלויה, קשורה לעדינות ועגלגלות. הרושם הראשון נשלט עם פירות לבנים טריים (לימון ואגס) ועם פרחים (שיטה), ואחריו הערות שמנת. סוף סוף מתמשך על הדרים (אשכוליות מסוכרות, קלמנטינה ולימון) ומינרליות, ומביא רעננות ואלגנטיות ליין.