קושימומחה
מוכן ב25 שעות
מנות6
ציון בריאות23
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק שעורה עם קונפי ברווז וירקות שורש

מרק שעורה עם קונפי ברווז וירקות שורש
מתכון שעורה מרק עם קונפי ברווז וירקות שורש יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בסביבה 25 שעות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. במנה עיקרית זו יש 241 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן למנה. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם מים, שן שום, מרק עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו בקר (ביזון) ותבשיל שעורה עם ירקות שורש, כרוב סבוי ומרק שורש סלרי עם קונפי כרישה, ו שורש ירקות ושעורה מרק עם בייקון (מתכונים דומים).

הוראות

1
להתבשל שעורה ב 4 כוסות מים, חשוף, בסיר כבד 5-6 ליטר, עד כמעט מכרז, 20-40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
ניקוז במסננת.
3
הסר את העור וכל שומן מרגלי ברווז. מבשלים את העור ואת השומן בסיר כבד 1-1/2 ליטר על אש נמוכה, ערבוב מדי פעם, עד השומן הוא שניתנו, כ 8 דקות, ואז להתאמץ דרך מסננת בסדר רשת לתוך קערה קטנה, להשליך את העור. שמור שומן.
מרכיבים שתצטרך
4
בעוד השומן הוא עיבוד, להסיר בשר ברווז מן העצמות, שמירת עצמות, לגרוס בשר לחתיכות קטנות.
מרכיבים שתצטרך
5
חום 1 כף שומן ברווז (הזמנת כל שארית לשימוש אחר) בסיר מנוקה 5-6 ליטר על חום גבוה בינוני עד חם אבל לא מעשן, אז גזר sauté ו גזר גזר גזר לבן, ערבוב לעתים קרובות, עד רק זהב, על 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים שום ומבשלים, ערבוב, 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
7
מערבבים במרק, שעורה פרבויה, מלח, פלפל, עצמות ברווז, הנותרים 3 כוסות מים ולהביא לרתיחה. להפחית חום ומבשל, חשוף, ערבוב מדי פעם, עד ירקות ושעורה במכרז, 15 עד 20 דקות. לזרוק עצמות ומערבבים בשר ברווז מגורר. לרפרף כל שומן עודף מלמעלה של מרק, ולאחר מכן מערבבים טימין. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
8
* זמין ב dartagnan.com.
1
מרק יכול להתבצע 4 ימים קדימה. קריר לטמפרטורת החדר, חשוף, ואז צונן, מכוסה (עודף שומן יהיה קל יותר להסיר כאשר המרק קר). לחמם לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך