קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות8
ציון בריאות16
מגזין

מרק שרימפס ותירס בקארי

מרק שרימפס ותירס בקארי
מרק שרימפס ותירס בקארי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 292 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 19% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם מלח, תוספות: קוקוס, גרעיני תירס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בקוקוס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שיבולת שועל קוקוס פטל שוקולד מריר (עשויות עם שמן קוקוס!) כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 55%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: מרק שרימפס ותירס בקארי, מרק תירס עוף בקארי, ו מרק תירס בטטה קארי טבעוני.

הוראות

1
מטגנים בצל בשמן חם בתנור הולנדי על אש בינונית 5 דקות או עד שהם רכים; מוסיפים שום, ומטגנים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים תפוחי אדמה של יוקון זהב ו -7 המרכיבים הבאים; מביאים לרתיחה תוך ערבוב לעיתים קרובות. מנמיכים את האש ומבשלים תוך ערבוב מדי פעם 25 דקות או עד שתפוחי האדמה רכים. מערבבים שרימפס; מבשלים 4 עד 5 דקות או סתם עד שהשרימפס הופך לורוד. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מלח ופלפלמלח ופלפל
שרימפסשרימפס
3
מגישים עם תוספות רצויות.
4
נסה את הטוויסט הזה!
5
מרק שרימפס ותירס: אנחנו חובבי קארי גדולים, אבל אתה יכול באותה קלות להכין חמין מסורתי. תחליף 1 (12-עוז.) יכול התאדה חלב עבור לייט קוקוס חלב. להשמיט אבקת קארי.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוס קלחלב קוקוס קל
חלב מתאדהחלב מתאדה
צ אודרצ אודר
אבקת קאריאבקת קארי
שרימפסשרימפס

מרכיבים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אתה יכול לנסות את זינד-הומברכט קלקר פינו גרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -46 דולר לבקבוק.
זינד-הומברכט קלקר פינו גרי
זינד-הומברכט קלקר פינו גרי
בהיר צהוב / זהב צבע, די זוהר. האף המעושן המעודן, האופייני לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים קלים שמתאימים למעשה לסגנון של פינו-גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זהו יין קל לשתייה כעת מכיוון שאין משקל מיותר. הגימור נחמד ועגול אך יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצה נהדר ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.