קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות19
מגזין

מרק תירס תפוחי אדמה

מרק תירס תפוחי אדמה
מרק תירס תפוחי אדמה לוקח בערך 45 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הר ד ' אובר יש 237 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 2. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, ולקטו אובו צמחוני דיאטה. אם יש לכם תפוחי אדמה, טופו משי, מרק עוף וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון די טוב של 52%. מתכונים דומים: מרק תירס ותפוחי אדמה, מרק תירס תפוחי אדמה, ו מרק תירס תפוחי אדמה.

הוראות

1
בסיר קטן הקפיצו את התירס, הבצל והפלפלים בשמן עד שהבצל רך.
מרכיבים שתצטרך
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים תפוחי אדמה ומרק. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 8-10 דקות או עד שתפוח האדמה רך.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
3
מעבדים טופו בבלנדר עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים בהדרגה טופו וחלב סויה למרק. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, במשך 10-15 דקות או עד להסמכה, תוך ערבוב מדי פעם. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
סוימילקסוימילק
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות

יין מומלץ: שרדונה, משקה אלכוהולי, 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט

חמין תירס עובד ממש טוב עם שרדונה, משקה אלכוהולי ויין לבן. חמין יכול להפיק תועלת מלבן פריך לחיתוך המרק העשיר והקרמי-או שאתה יכול ללכת גדול או ללכת הביתה עם שרדונה עשירה וחמאתית. בריק & מרגמה מנצ 'סטר רידג' כרם שרדונה עם 4.9 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
בריק & מרגמה מנצ 'סטר רידג' ויניארד שרדונה
בריק & מרגמה מנצ 'סטר רידג' ויניארד שרדונה