קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות5
ציון בריאות74
דיאטותללא לקטוז
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק תפוחי אדמה בקערות לחם

מרק תפוחי אדמה בקערות לחם
מרק תפוחי אדמה בקערות לחם עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 807 קלוריות, 34 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 39% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. אם יש לכם פתיתי פטרוזיליה, עירית, תפוח אדמה אפוי שמנמן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כמו קינוח. סתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 83%. ציון זה יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: קערות לחם שאור: ג'אז את המרק שלך, קלעי מרק גבינת סיידר בקערות לחם מיני בייגלה, ו מרק גבינת תפוחי האדמה הטוב ביותר בקערת לחם.

הוראות

1
בסיר גדול, לשלב את שבעת המרכיבים הראשונים; חום דרך.
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
בינתיים חותכים פרוסה דקה מהחלק העליון של כל כיכר; מניחים בצד. חלול כיכרות והשאיר 3/4 אינץ'. פגזים (מחק לחם שהוסר או שמור לשימוש אחר). מצקת מרק לתוך לחם קערות; להחליף צמרות.
מרכיבים שתצטרך
במיה, קצוצה (קפואה או טריה)במיה, קצוצה (קפואה או טריה)
1 כף מרסלה יבשה1 כף מרסלה יבשה
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
מצקתמצקת