קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

מתאבן בצל ושמנת

מתאבן בצל ושמנת
מתאבן בצל ושמנת לוקח בערך 20 דקות מתחילתו ועד סופו. תמורת 34 סנט למנה , מתכון זה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל בסביבות 2 גרם חלבון , 11 גרם שומן , ובסך הכל 188 קלוריות . והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים. הוא עובד היטב כמתאבנים. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם חומץ, סוכר, מיונז וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 14% . אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: מתאבן גבינת שמנת חמוציות , מתאבן גבינת שמנת אפויה ומתאבן גבינת שמנת אפויה .

הוראות

1
בסיר גדול מערבבים את ארבעת המרכיבים הראשונים; להביא לרתיחה. זרוק טבעות בצל לתוך תערובת רותחת; לבשל 5 דקות. מכסים ומסירים מהאש.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מניחים לעמוד 20-30 דקות או עד שהבצל שקוף; לנקז. מגניב.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
בקערה, מקציפים את המיונז עד לקבלת מרקם חלק; מערבבים פנימה בצל. מכסים ומכניסים למקרר ללילה.
מרכיבים שתצטרך
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
מגישים עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Bollinger Brut Special Cuvee. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-60 דולר לבקבוק.
בולינגר ברוט ספיישל קיווי
בולינגר ברוט ספיישל קיווי
צבע זהוב, ייחודי לזני ענבים שחורים. בועות עדינות מאוד. באף יש לו מורכבות ארומטית יפה, פרי בשל וניחוחות מתובלים, עם רמזים לתפוחים קלויים, לפתן תפוחים ואפרסקים. בחיך, יש שילוב עדין של מבנה, אורך וחיות. הבועות הן כמו קטיפה. טעמים של אגסים, בריוש וניחוחות חריפים, תווים של אגוז טרי. שילוב עם כל הדגים, במיוחד סושי וסשימי, רכיכות כמו שרימפס, סרטנים, סרטנים ולובסטר בגריל, עופות ובשר לבן, קשיו, פרמזן או פרושוטו.