קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות15
ציון בריאות32
מגזין

מתכון להרתיח סרטנים

מתכון להרתיח סרטנים
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, כל 30, ומנה עיקרית pescatarian? מתכון להרתיח סרטנים יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. מנה זו מכילה סביב 25 גרם חלבון 3 גרם של שומן, וסך הכל 191 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 15 מנות סועדים.. אם יש לכם תפוחי אדמה חדשים, רוטב חריף קריסטל, שק סרטנים חיים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מלח השולחן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שוקולד צ'יפס בננה לחם בתוספת בננה מתוקה Roundup כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: סרטן נהרות רותח., סרטן נהרות רותח., ו סרטן נהרות רותח..

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, Muscadet, פינו גריג ' יו., ריזלינג, יין מבעבע

סרטנים עובדים ממש טוב עם שרדונה, Gruener Veltliner, ו Muscadet. למרות שמנות ים שונות בהחלט יכולות לקרוא ליינות שונים, בדרך כלל יין לבן פריך, בעל גוף בהיר או יין לבן נוצץ יעשה את העבודה ולא יטביע שום טעמים עדינים. שרדונה GEN5 עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.