קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות28
ציון בריאות7
מגזין

צלעות שלד חריפות

צלעות שלד חריפות
צלעות שלד פיקנטיות עשויות להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים של מתכונים. מתאים ל-28 ומחירו 93 סנט למנה מנות. מנה אחת מכילה 172 קלוריות , 12 גרם חלבון ו -8 גרם שומן . אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. זה מושלם עבור ליל כל הקדושים . אם יש לכם גבינת שמנת, קליפת ליים, זרעי סלרי וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-10 דקות . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 32% . הציון הזה גרוע למדי. קאפקייקס שלד , עוגיות שלד ושלד קייק פופס דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר גדול מערבבים את העוף, המים, רסק העגבניות, הפפריקה, מיץ הליים והתבלינים. להביא לרתיחה. מנמיכים את החום לנמוך. מבשלים, ללא מכסה, במשך 20 דקות או עד שהנוזל מתאדה, תוך ערבוב מדי פעם. לזרוק את עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
אפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מערבבים גבינת שמנת וקליפת ליים. על פיסת נייר כסף גדולה, מגלגלים צינור אחד של בצק לחם לתבנית של 14 אינץ'. x 10 אינץ'. מַלבֵּן.
מרכיבים שתצטרך
חבילה NILLA Wafersחבילה NILLA Wafers
כיכר בצק קפוא מחיטה מלאה, מופשרכיכר בצק קפוא מחיטה מלאה, מופשר
קליפת לייםקליפת ליים
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
ציוד שתשתמש בו
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
3
מורחים במחצית מתערובת גבינת השמנת עד למרחק של 1/2 אינץ' מהקצוות; מפזרים מחצית מתערובת העוף וגבינה מגוררת.
מרכיבים שתצטרך
גבינה קרועהגבינה קרועה
חבילה NILLA Wafersחבילה NILLA Wafers
אפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת
2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים
4
מתחילים בצד ארוך ובעזרת נייר כסף מקפלים לשלישים. יוצרים 14-in. x 4 אינץ'. כיכר עם תפר לאורך צד אחד. צבוט קצוות כדי לאטום.
ציוד שתשתמש בו
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
5
מעבירים לתבנית אפייה. חזור.
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
6
אופים בחום 325 במשך 45-50 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
7
הוצא לרשתות. מצננים 10 דקות לפני שחותכים ל-1-in. פרוסות. מסדרים על צלחת הגשה גדולה כדי להידמות לצלעות עם גולגולת פלסטיק אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
מאמן פפ מסווג 200-נוכחימאמן פפ מסווג 200-נוכחי

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם11 קילו קישואים,זרעי סלריזרעי סלרי560אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף מבושל חתוך לקוביותחזה עוף מבושל חתוך לקוביות340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, מרוכךגבינת שמנת, מרוכך21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש624אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צינורות כל אחד) כיכר צרפתית פריך בקירורצינורות כל אחד) כיכר צרפתית פריך בקירור21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2(חוֹרֶף)1 תות, קלוף1 תות, קלוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קליפת ליים מגוררתקליפת ליים מגוררת227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גביעים גרוסים גבינת מונטריי ג'קגביעים גרוסים גבינת מונטריי ג'ק21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש2(חוֹרֶף)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי11 קילו קישואים,8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים666 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן