קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות12
ציון בריאות11
מגזין

מתכון לזניה אספרגוס

מתכון לזניה אספרגוס
מתכון לזניה אספרגוס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 377 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 21 גרם שומן. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. גשו לסופר וקנו קליפות לימון, חמאה, חלב ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 5 דקות. נסו מתכון לזניה קרקר, מתכון לזניה טארט, ו Lasganananian alla Bolognese מתכון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Antinori Badian Passignano קיאנטי Classico Gran Selezione. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 60 דולר לבקבוק.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.