קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות32
מגזין

מתלה בגריל של חזיר עם רוטב ברביקיו שרי חומץ

מתלה בגריל של חזיר עם רוטב ברביקיו שרי חומץ
המתכון המתלה בגריל של חזיר עם רוטב ברביקיו חומץ שרי יכול לספק את הכמיהה האמריקאית שלך בסביבה 6 שעות ו-25 דקות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. במנה עיקרית זו יש 1194 קלוריות, 57 גר' של חלבון, ו 83 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %42 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לכם חומץ שרי מיושן, סוכר חום, ציר עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר החום הכהה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר חום חמאה כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו עוף עם רוטב חומץ שרי, משמש בגריל עם ריקוטה מוקצפת, בזיליקום וחומץ שרי, ו סלמון בגריל עם חומץ שרי - זיגוג דבש ועגבניות מתובלות (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מערבבים 10 כוסות מים, 1/2 כוס מלח כשר, סוכר חום, זרעי חרדל, גרגרי פלפל, טימין ובצל בקערת זכוכית גדולה או מיכל פלסטיק.
מרכיבים שתצטרך
זרעי חרדלזרעי חרדל
סוכר חוםסוכר חום
מלח כשרמלח כשר
פלפלפלפל
בצלבצל
טימיןטימין
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים את החזיר, מכסים ומקררים לפחות 4 שעות ועד 12 שעות. שלושים דקות לפני הצלייה, להסיר את החזיר מן המלח, לשטוף עם מים קרים, לטפוח יבש ולתת לשבת בחוץ בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
מיםמים
חזירחזיר
4
הכן גריל פחם לבישול ישיר ועקיף.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מערבבים את הפפריקה, כמון, חרדל, שומר, 4 כפיות מלח הנותרים ופלפל טחון בקערה. לשפשף את החזיר עם תבלינים טפטוף עם שמן קנולה. לצרוב את החזיר על חום ישיר משני הצדדים עד חום זהוב קל קרום נוצר, על 5 דקות לכל צד. הזז את החזיר מעל חום עקיף (בתוך הגריל צריך להיות על 375 מעלות F) ומבשל, צחצוח עם רוטב ברביקיו חומץ שרי כל 5 דקות בערך, עד מדחום מוכנס במרכז רושם 145 מעלות F, על 1 שעה ו 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חומץ שריחומץ שרי
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
שמן קנולהשמן קנולה
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
חרדלחרדל
פפריקהפפריקה
שומרשומר
תבליניםתבלינים
קרוםקרום
כמוןכמון
חזירחזיר
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
קערהקערה
6
מברשת עם הרוטב כל 10 דקות בערך אחרי 45 הדקות הראשונות.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
7
הסר מן הגריל, אוהל רופף עם רדיד ולתת לנוח 15 דקות לפני חיתוך. אתה יכול לחתוך לחתיכות בודדות, או לחתוך את המותן מהעצמות ולפרוס דק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
8
מערבבים את הקטשופ, חומץ, ציר עוף, סוכר חום, חרדל, פפריקה ותימין בסיר בינוני ומבשלים מעל חום בינוני עד מופחת בחצי. מתבלים במלח, פלפל ודבש.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
סוכר חוםסוכר חום
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
פפריקהפפריקה
חומץחומץ
פלפלפלפל
דבשדבש
טימיןטימין
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
בואו להתקרר לטמפרטורת החדר.

מרכיבים

4(יכול להיות או להרחיק)זרעי חרדל שחור, קרקעזרעי חרדל שחור, קרקע596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל שחור שלםפלפל שחור שלם6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולהשמן קנולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף תוצרת ביתציר עוף תוצרת בית4(יכול להיות או להרחיק)זרעי כמון, קרקעזרעי כמון, קרקע596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)2(חוֹרֶף)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון4(יכול להיות או להרחיק)זרעי שומר, קרקעזרעי שומר, קרקע2(יכול להיות או להרחיק)טימין טרי קצוץ דקטימין טרי קצוץ דק8sprigsחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)2(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון גספלפל שחור טחון גס6ריבס, קצוץ טרי או קפואדבשדבש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר1בצל ספרדי, קלופים ורבעיםבצל ספרדי, קלופים ורבעים2(חוֹרֶף)פפריקה ספרדיתפפריקה ספרדית4(חוֹרֶף)פפריקה ספרדיתפפריקה ספרדית2קילוגרםמתלה לחתוך מרכז של חזיר, chine ועצמות נוצה הוסרומתלה לחתוך מרכז של חזיר, chine ועצמות נוצה הוסרו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ שרי מיושןחומץ שרי מיושן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי חרדל צהובזרעי חרדל צהוב