קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות14
מגזין

נקניקיית עוף מלאיי

נקניקיית עוף מלאיי
המתכון עוף Malai נקניקיה יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 1 שעה ו -30 דקות. במנה עיקרית זו יש 523 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 30 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ותביאו חלפיניו, ארוגולה, עיסת מנגו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המיונז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופר! עוגיות חמאת בוטנים עשויות קלות יותר כקינוח. נסו נקניקייה צמחונית קלויה, סלט עוף חם, ו מטבל עוף חם נאשוויל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד את העוף, כוסברה, מנטה, גבינת שמנת, טנדורי, שום, זנגביל, מת ' י kastoori, jalapenos, בצל וביצים. מחלקים את התערובת לתוך 8 מנות וליצור כל נקניקיה על 6 אינץ 'ארוך ו 1 1/2 אינץ' רחב.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עוף שלםעוף שלם
נקניקיותנקניקיות
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
עלי חילבה יבשיםעלי חילבה יבשים
ביצהביצה
מנטהמנטה
2
מניחים על תבנית אפייה ומקררים במשך 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
חום 2 כפות שמן צמחי במחבת גדולה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הוסף 4 של נקניקיות לצרוב עד השחמה מכל הצדדים, 3 עד 5 דקות. להפחית את החום בינוני נמוך ומבשלים עד מבושל כל הדרך, 6 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניקיותנקניקיות
5
מעבירים את הנקניקיות לצלחת ומכסים בנייר כסף כדי להתחמם. מחק את המחבת והשתמש בשמן הירקות שנותר כדי לבשל את הנקניקיות הנותרות. בינתיים, מניחים את התפוחים ופרוס jalapenos לתוך 2 קערות קטנות נפרדות.
מרכיבים שתצטרך
חלפיניו פרוסיםחלפיניו פרוסים
שמן צמחישמן צמחי
נקניקיותנקניקיות
תפוחתפוח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
6
הוסף חומץ תפוחים מספיק כדי לכסות כל ולתת לשבת במשך 15 דקות. למחוק את המחבת ששימשה להכנת הנקניקיות ולהגדיר אותו על אש בינונית-נמוכה. שים נקודה של חמאה על כל לחמניה וחום קלות את הלחמניות לחתוך בצד למטה בקבוצות, 2 עד 3 דקות. להרכיב כל מנה עם לחמניה, נקניקייה, חרדל מנגו, מיונז, ארוגולה, עלי נענע, תפוחים ופרוסות חלפיניו.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחיםחומץ תפוחים
חלפיניו פרוסיםחלפיניו פרוסים
מנטהמנטה
מיונזמיונז
נקניקיותנקניקיות
ארוגולהארוגולה
חרדלחרדל
תפוחתפוח
חמאהחמאה
מנגומנגו
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מגישים עם חרדל מנגו שנותר בצד.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
מנגומנגו

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם8ריבס, קצוץ טרי או קפואארוגולהארוגולה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת שמנת, טמפרטורת החדרגבינת שמנת, טמפרטורת החדר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל דיז'וןחרדל דיז'ון0(יכול להיות או להרחיק)מנטה מיובשתמנטה מיובשת2ביצים, מכות היטבביצים, מכות היטב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום מגורדשום מגורד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר מגורד בתוספת 1/4 כוס קצוץג'ינג'ר מגורד בתוספת 1/4 כוס קצוץ1תפוח סבתא סמית', חתוך לגפרורים.תפוח סבתא סמית', חתוך לגפרורים.907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 קילו עוף בשר לבן טחון1 קילו עוף בשר לבן טחון8בריוש נקניקיות לחמניותבריוש נקניקיות לחמניות2jalapenos, זרע, מגורדjalapenos, זרע, מגורד2jalapenos, פרוס דקjalapenos, פרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנגו קצוץמנגו קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעיסת מנגועיסת מנגו8ריבס, קצוץ טרי או קפואמיונזמיונז11 קילו קישואים,methi kastoori (חילבה יבשה)methi kastoori (חילבה יבשה)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנענע טרי קצוץ, בתוספת עלים שלמים לקישוטנענע טרי קצוץ, בתוספת עלים שלמים לקישוט596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמסאלה טנדורימסאלה טנדורי2בצל אדום, קצוץ דקבצל אדום, קצוץ דק8ריבס, קצוץ טרי או קפואחמאה ללא מלח, לבישול לחמניותחמאה ללא מלח, לבישול לחמניות4(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות