קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

סביצ'ה שרימפס חריף עם כוסברה

סביצ'ה שרימפס חריף עם כוסברה
סביצ'ה שרימפס חריף עם כוסברה יכול להיות רק דרום אמריקה מתכון שאתה מחפש. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 8 . מנה זו מכילה כ 12 גרם חלבון 1 גרם של שומן, וסך הכל 79 קלוריות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו מקטעים כתומים, ג'יקמה, פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב החלקים הכתומים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אוכמניות-Parfaits כתום כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. מתכונים דומים: סביצ'ה שרימפס חריף, Ceviche de Camarón con Coco (Ceviche שרימפס קוקוס), ו סביצ'ה דה קמרון (קוקטייל סביצ' ה חסילונים).

הוראות

1
שלב מרכיבים; צמרמורת 1 שעה.
2
מגישים קר.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Aalois Lageder Terran Alpina פינו Grigio vigneti delle Dolomiti עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
# 51 Wine Spectator Top 100 of 2021אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו הוא צהוב בהיר בצבע עם ניחוחות פרחוניים בולטים עם שמץ של תבלין; בינוני בעל גוף עם מינרליות טובה וגימור מדויק.זוגות היטב עם דגים רכיכות, עופות, בשר לבן כמו המתנע או עם הארוחה