קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות0
מגזין

סופלה בננה

סופלה בננה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים ים תיכוניים, אז נסו סופלה בננה. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 6. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 5 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 154 קלוריות. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. מתכון זה מ טעם הבית דורש בננות, מיץ לימון, עמילן תירס וביצים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. זה עובד הכי טוב כמו הר ד ' אובר, והוא נעשה בערך 55 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 14%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סופלה בננה, סופלה גזר, ו סופלה שוקולד.

הוראות

1
תנו לחלבונים לעמוד בטמפרטורת החדר למשך 30 דקות. מעיל 1-1 / 2-קו. צלחת סופלה עם תרסיס בישול; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
חלבוניםחלבונים
2
בסיר קטן על אש בינונית ממיסים חמאה. מערבבים פנימה את הבננות, הסוכר ועמילן התירס עד לקבלת תערובת אחידה. מביאים לרתיחה תוך ערבוב מתמיד. מבשלים ומערבבים 1-2 דקות יותר או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
בננהבננה
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מעבירים לקערה גדולה; מערבבים פנימה מיץ לימון, רום וקליפת לימון.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
קליפת לימוןקליפת לימון
רוםרום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מערבבים כמות קטנה של תערובת חמה לחלמונים; להחזיר את כל הקערה, תוך ערבוב מתמיד. אפשר להתקרר מעט.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
בקערה גדולה עם מכות נקיות מקציפים חלבונים עד שנוצרות פסגות נוקשות. בעזרת מרית מערבבים רבע מחלבוני הביצה לתערובת בננות עד שלא נותרו פסים לבנים. מקפלים פנימה את החלבונים שנותרו עד לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
בננהבננה
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
קערהקערה
6
מעבירים למאכל מוכן.
7
אופים בחום של 350 מעלות צלזיוס למשך 25-30 דקות או עד שהחלק העליון נפוח והמרכז נראה מוגדר.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
מגישים מיד.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות דום פריניון בציר זוהר בקבוק. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-279 דולר לבקבוק.
דום פריניון בציר זוהר בקבוק
דום פריניון בציר זוהר בקבוק
הוא פתיחת זר מורכב ומואר,שילוב של פרחים לבנים, פירות הדר ואבן. ההשפעה הכוללת משופרת על ידי רעננות של אניס ונענע כתוש. הניחוחות הסופיים שמציע היין מתחילים להראות תווים חריפים, עציים וקלויים. לאחר תקופה ארוכה של רתיעה, היין סוף סוף נפתח. יש איזון מלא בין האף לחיך. אופיו הדק, המינימליסטי, הטהור, הגוון והאתלטי מתבטא כעת גם בחום. הפרי בולט וברור. החומציות האופיינית של הבציר משולבת להפליא. ההתמדה שלו היא בעיקר ארומטית, אפורה, מעושנת ומבטיחה מאוד.היין נהנה מדואליות: חום ורעננות, זיווגי בשר ויוד, מבושל וגולמי. תבלינים משפרים ומדגישים את התסיסה של 2008 וצופפים את היין. דום פפריניון אוהב חוויות שובבות: אמנות קולינרית, טקסטורות ועניינים.