קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות48
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג המולד
מגזין

סטאר רך עוגיות סוכר

סטאר רך עוגיות סוכר
עוגיות הסוכר הרכות של סטאר דורשות בערך 45 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 103 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן. אתה מקבל קינוח שמגיש 48. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. מתכון זה מכלמתכונים דורש אבקת אפייה, תמצית ונילן, אגוז מוסקט טחון ומלח. 13 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך עצום מרהיב ציון של 12%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם סטאר רך עוגיות סוכר, עוגיות סוכר רכות, ו עוגיות סוכר רכות.

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות צלזיוס (200 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מקציפים יחד סוכרים לבנים וחומים, חמאה ומקצרים עד שהם בהירים ותפוחים. מקציפים פנימה ביצים, וניל ותמצית לימון לערבוב טוב.
מרכיבים שתצטרך
תמצית לימוןתמצית לימון
קיצורקיצור
ונילוניל
חמאהחמאה
ביצהביצה
3
מנפים יחד אגוז מוסקט, קמח, אבקת אפייה, קרם טרטר, מלח וסודה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
פופפופ
4
מוסיפים לסירוגין עם חלב חמאה לתערובת מוקרמת.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
5
זרוק כפות בצק במרחק של 2 1/2 אינץ ' זה מזה על תבנית אפייה משומנת. עם גב הכף מורחים עגולים ועגולים מה שהופך את הקצה החיצוני של העוגיות למעט עבה יותר מהמרכז.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
מורחיםמורחים
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
מפזרים בנדיבות את הסוכר הלבן השמור ומניחים צימוק שומן במרכז כל עוגיה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
עוגיותעוגיות
צימוקיםצימוקים
7
אופים כ -10 דקות. לעוגיות רכות יותר, אופים בתנור חם (425 מעלות פרנהייט (220 מעלות צלזיוס)) במשך כ-8 דקות או עד שלא תישאר כניסה כשנוגעים בקצה האצבע במרכז העוגיה.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
הסר עוגיות וקריר על מתלים.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים220אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר חום ארוזסוכר חום ארוז114אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה, מרוכךחמאה, מרוכך2406 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)11 קילו קישואים,קרם טרטרקרם טרטר2ביציםביצים438אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מנופה קמח לכל מטרהמנופה קמח לכל מטרה11 קילו קישואים,אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תמצית לימוןתמצית לימון73אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים103אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס67אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר לבןסוכר לבן

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו., יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות סוכר. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. עמק הנחל היבש של סברג 'יה ג' ינו זינפנדל עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
סברג 'יה ג' ינו ' ס דריי קריק ואלי זינפנדל
סברג 'יה ג' ינו ' ס דריי קריק ואלי זינפנדל
זינפנדל של ג 'ינו מייצג תערובת שדה מסורתית שסבי, ג' ינו, הכין בכל שנה. הבציר הזה מלא בפירות אדומים בשלים ושופעים. יש לו ליבה של דומדמניות אדומות מתוקות ותות עם גימור בהיר מה שהופך את זה להתאמה נהדרת למאכלים רבים. תערובת: 90% זינפנדל, 5% קריניאן, 5% פטיט סירה.