קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

סטייק אגף משפחתי

סטייק אגף משפחתי
סטייק אגף משפחתי נטול גלוטן, ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 216 קלוריות, 26 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים מאוד אהבו את המנה העיקרית הזו. לכו לחנות ואספו עמילן תירס, מרק בקר, סטייק אגף בקר ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 35 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. יום האהבה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 56%. נסו סטייק צד, סטייק צד, ו סטייק צד עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במחבת גדולה, סטייק חום בשמן. מערבבים פנימה את היין,
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ייןיין
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
רוטב ווסטרשייר ובזיליקום. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, במשך 2-4 דקות מכל צד או עד שהבשר מגיע לתועלת הרצויה (עבור בינוני-נדיר, מדחום בשר צריך לקרוא 145 ת'; בינוני, 160 ת'; עשוי היטב, 170 ת').
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
באזיל!באזיל!
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
3
הסר סטייק ושמור על חום.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
4
למחבת, מוסיפים את הפטריות, המרק, הבצל, החמאה והפלפל. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, למשך 5 דקות או עד שהפטריות רכות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
חמאהחמאה
בצלבצל
פלפלפלפל
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
שלב עמילן תירס ומים עד לקבלת תערובת חלקה; מערבבים בהדרגה לרוטב. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים במשך דקה 1 או עד מעובה. סטייק פרוס דק על פני התבואה; מגישים עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
רוטברוטב
סטייק.סטייק.
מיםמים

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

סטייק פלנק עובד ממש טוב עם פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון. בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בקר רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שנתחים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינוןון. הפינו נואר האורגני של סטולץ עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סטולץ אורגני פינו נואר
סטולץ אורגני פינו נואר
פינו זה מראה היטב עם צבע עשיר עמוק שלה ניחוח פרחוני עבור קולומביה אורגני ערוץ פינו נואר. הכל בסדר שהיין הזה יקבל בברכה שנים של יישון או שישתה במקום.