קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות49
מגזין

סטייק אתיופי מתובל

סטייק אתיופי מתובל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סטייק אתיופי מתובל. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 649 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 43 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. אם יש לך צלעות סלרי, תבלין ברבר, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זה מושלם עבור יום ולנטין. מתכונים דומים: סטייק אתיופי מתובל, מרק דלעת מתובל אתיופי, ו תבשיל טלה מתובל אתיופי.

הוראות

1
מפזרים את הסטייק עם 1 כף של תבלין berbere ולתת לעמוד בטמפרטורת החדר במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
2
בינתיים, מחממים את התנור ל 35
3
על תבנית אפייה גדולה, לזרוק את העגבניות עם שמן זית. מתבלים במלח ופלפל ואופים במשך 45 דקות, עד שהעגבניות לוהטות ומתחילות להשחים.
מרכיבים שתצטרך
4
בקערה בינונית, לשלב את מיץ לימון עם 1/2 כף הנותרים של תבלין ברביר.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את הסלרי והעלים, הפטרוזיליה, הצלפים, החומץ והבצל וזורקים היטב. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
6
במחבת גדולה, להמס את החמאה. מתבלים את הסטייק במלח ופלפל ומבשלים בחום בינוני גבוה עד להשחמה עשירה, 5 דקות. להפוך את הסטייק ולבשל על חום מתון עד בינוני-נדיר, 6 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
7
להעביר את הסטייק ללוח גילוף לנוח במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Darioush חתימה מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 69 דולר.
מרלו עם חתימה של דריוש
מרלו עם חתימה של דריוש
עונת הגידול המתונה של שנת 2008 הניבה כמויות קטנות של מרלו בוגר ומרוכז מאוד. היין שנוצר מציע פרופיל של פירות כהים צפופים, אקספרסיבי-פטל שחור, דובדבן ותאנה מיובשת הנתמך על ידי ליבה הדוקה של קקאו כהה, שוש וקולה. טאנינים מתוקים ועסיסיים מוסיפים מורכבות טקסטורלית, בעוד שגימור יפה וארוך חושף הערות של רוזמרין, קינמון וקרקר גרהם. תערובת: 90% מרלו, 5% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק