קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

סטייק בגריל עם רוזמרין ושום

סטייק בגריל עם רוזמרין ושום
סטייק בגריל עם רוזמרין ושום הוא מנה עיקרית המגישה 4. צופה בדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, פליאוליתית, יש בו בסה"כ : 757 קלוריות, 59 גרם חלבון, ו 56 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-151 היו אומרים שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו שום, פתיתי פלפל, רוזמרין, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 93%. ציון זה הוא עצום. מתכונים דומים: סטייק בגריל עם רוזמרין ושום, סטייק צלע בגריל עם שום ורוזמרין, ו סטייק שום רוזמרין.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בקערה קטנה שלבו את עלי הרוזמרין, השום, הפלפל האדום הכתוש ומספיק שמן הזית ליצירת עיסה רופפת. מוסיפים את הסטייקים בתערובת ומפזרים אותם בנדיבות במלח.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
רוזמריןרוזמרין
שמן זיתשמן זית
שוםשום
סטייק.סטייק.
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
תנו לסטייקים להסתובב מחוץ למקרר כדי להגיע לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
4
מחממים את הגריל לבינוני-גבוה. השתמש במברשת גריל תיל כדי לשחרר כל זבל ופיח. נגב את הגריל עם מגבת צדדית משומנת כדי לאסוף חתיכות של זבל משוחרר.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
שים את הסטייקים במקום חם על הגריל כדי לקבל צריבה נהדרת ובאמת ליצור אוכל חום! ברגע ששני צידי הסטייק ממש נחמדים ושחומים, העבירו את הסטייק לחלק קריר יותר של הגריל כדי לאפשר לסטייקים להתבשל לטמפרטורה הרצויה. בערך 5 עד 6 דקות מכל צד לבינוני-נדיר.
מרכיבים שתצטרך
קריר יותרקריר יותר
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מוציאים את הסטייקים מהגריל ומניחים לנוח 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
חותכים את הסטייק מהעצם, פורסים על פני התבואה ומחלקים בין 4 צלחות הגשה.
מרכיבים שתצטרך
עצםעצם
סטייק.סטייק.
8
מזלפים את הסטייק במעט שמן גימור גדול ושמן וזילוף מלח ים.
מרכיבים שתצטרך
מלח יםמלח ים
סטייק.סטייק.
שמן בישולשמן בישול

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם הבחירות המובילות שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינוןון. בורן קוטג ' קאשבורן פינו נואר עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
לשרוף קוטג ' קשבורן פינו נואר
לשרוף קוטג ' קשבורן פינו נואר
תווי דובדבן כהה בשלים, דומדמניות אדומות ושוקולד קודמים לתווים מלוחים של טימין בר, בריאר ואדמה. טאנינים גמישים למילוי פה מעניקים עומק לחיך, בעוד שהרעננות והחומציות האדומה-ברי שומרים על אורך, מיקוד ואיזון מקסימים.