קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות27
מגזין

סטייק בסגנון כפרי

סטייק בסגנון כפרי
סטייק בסגנון כפרי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מכין 6 מנות עם 430 קלוריות, 43 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 20% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה יהיה להיט שלך יום ולנטין אירוע. מתכון זה מאוכלרשת יש 7 אוהדים. אם יש לכם קמח, תחתית בקר עגולה, טימין ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בקמח אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם טארט תפוחים עם רוטב קרמל כמו קינוח. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 74%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: סטייק בסגנון כפרי, תבשיל המדינה סטייק, ו סטייק עם רוטב כפרי.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את התנור ל 300 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
חותכים את הבשר עם התבואה לפרוסות בעובי 1/2 אינץ ' ומתבלים משני הצדדים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
דגניםדגנים
בשרבשר
4
מניחים את הקמח לתבנית פאי. מחפרים את נתחי הבשר משני הצדדים בקמח. מרככים את הבשר בעזרת מכשיר מחט עד שכל פרוסה בעובי 1/4 אינץ'. מחפרים שוב בקמח ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
טופס פאיטופס פאי
5
הוסף מספיק מהשמן הצמחי או משומן הבייקון כדי לכסות רק את תחתית תנור הולנדי בן 4 עד 5 ליטר המוגדר על אש בינונית-גבוהה. ברגע שהשמן מתחיל להבהב, מוסיפים את הסטייקים למחבת, נזהרים לא לצפוף. מבשלים עד להזהבה משני הצדדים, כ -2 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
טיפות בייקוןטיפות בייקון
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבתמחבת
6
מוציאים את הסטייקים לצלחת וחוזרים על הפעולה עד שכל הסטייקים שחומים.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
7
מוציאים את הסטייקים האחרונים מהסיר ומוסיפים את מרק העוף והטימין ומקציפים עד שהנוזל פשוט מגיע לרתיחה. מחזירים את הסטייקים לסיר ומוודאים שכולם שקועים בנוזל. מכסים את הסיר ומכניסים לתנור על המדף האמצעי. מבשלים 1 1/2 עד 2 שעות או עד שהבשר רך ומתפרק.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
סטייק.סטייק.
טימיןטימין
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
תנורתנור
סירסיר