קושירגיל
מוכן ב38 דק.
מנות4
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

סטייק ובצל בגריל עם רוזמרין-רוטב חמאה בלסמי

סטייק ובצל בגריל עם רוזמרין-רוטב חמאה בלסמי
מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, יש בו בסה"כ : 378 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 30 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. גשו לסופר וקנו חומץ בלסמי, גבעולי רוזמרין, שאלוט ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 38 דקות. מתכון זה מ Epicurious יש 4 אוהדים. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. מתכונים דומים: Bisteccan alla פלורנטין עם רוטב סטייק בלסמי רוזמרין ו טרוויזו בגריל עם Gorgonzola, בצל אדום בגריל עם חומץ בלסמי ורוזמרין, ו סטייק בלסמי ורוזמרין שטוח וברזל צלוי.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. המרלו של הר לה ג ' וטה האוול עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
# 37 Wine Spectator Top 100 של 2019the 2016 La Jota Merlot מקיף את כל זה הוא הר מרלו עם מבנה להתענג. הערות של אספרסו, שוקולד מרי, וטוסט בצע blackberry בשלים, minerality, ומשקל על החיך.