קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

סטייק טונה ברוטב ג'ינג'ר

סטייק טונה ברוטב ג'ינג'ר
אומצות טונה ברוטב ג'ינג'ר עשויות להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 289 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 12 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. לכו לחנות ותביאו סטייקים לטונה, רוטב סויה מופחת נתרן, ג'ינג'ר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. נסו סטייק טונה ברוטב, סטייק טונה ג'ינג'ר-הדרים, ו סטייק טונה ג'ינג'ר ליים בגריל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא יין מרלו כביש מירנדה למברט מחוז. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
יין מרלו כביש מירנדה למברט קאונטי
הרוח החזקה ביותר שלנו מלאה בטעם פירותי וצבע חזק אך חלקה במרקם ובמשלוח. עם תמצית ברי בשלה ניחוח מתעכב כל עוד לסיים את חומר הנפץ. מרלו קטיפתי יבש זה ניחן בדיוק במאזן הנכון של כוח ועדינות שהופכים אותו לוויה מצוינת סטייק ופסטות עם רוטב אדום גוף מלא ושוקולד מריר.