קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

סטייק סלמון צלוי עם עגבניות, בצל וטרגון

סטייק סלמון צלוי עם עגבניות, בצל וטרגון
סטייקים סלמון צלוי עם עגבניות, בצל, טרגון נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 734 קלוריות, 59 גרם חלבון ו 46 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %45 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה מושלם עבור יום ולנטין. אם יש לכם לימון, בצל, מלח כשר ופלפל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים להכין את זה. כדי להשתמש ב הלימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. מתכונים דומים: אומצות סלמון צלוי, סטייקים סלמון טרגון, ו סטייקים T-Bone עם גרני ירוק קצוץ, עגבניות צלויות עם גבינה, זיתים ועשבי תיבול.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו