קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות29
מגזין

סטייק פלנק עם חמישה ספייס לשפשף וצ'ילה להתענג

סטייק פלנק עם חמישה ספייס לשפשף וצ'ילה להתענג
סטייק פלנק עם חמישה ספייס לשפשף וצ'ילה התענג נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 8 מנות. במנה עיקרית זו יש 186 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 7g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לכם פלפל כתום, כוסברה, סטייק צלע, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: סטייק צלוי עם צ'ילה Spice Rub, קפה ו Ancho צ'ילה חצאית סטייק עם ירוק צ' ילה-תפוח להתענג, ו סטייק צלע עם תבלין מלון.

הוראות

1
מטאטא Preheat.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
2
כדי להכין להתענג, לחתוך צ ' ילי ופלפל בל במחצית לאורכו; להשליך זרעים וממברנות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
להתענגלהתענג
זרעיםזרעים
3
מניחים חצאים, צד העור למעלה, על גיליון אפייה מרופדת בנייר כסף; לשטח ביד. לצלות 15 דקות או עד מושחר.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
מניחים בשקית ניילון zip-top; חותם.
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
5
בואו לעמוד 15 דקות. לקלף ולקצוץ.
6
מערבבים צ ' ילי, פלפל, ואת 6 המרכיבים הבאים (דרך שום) בקערה קטנה; לזרוק היטב. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
הכן גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
כדי להכין סטייק, לשלב סוכר הבא 4 מרכיבים (דרך ג ' ינג ' ר) בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
סטייק.סטייק.
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מפזרים סטייק עם תערובת סוכר.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
סוכרסוכר
10
מניחים סטייק על מתלה גריל מצופה ספריי בישול; גריל 6 דקות בכל צד או עד מידה רצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
11
חותכים סטייק על פני תבואה לפרוסות דקות.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
סטייק.סטייק.
12
מגישים עם הנאה.
מרכיבים שתצטרך
להתענגלהתענג

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אבקת חמישה תבליניםאבקת חמישה תבלינים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה2(חוֹרֶף)בוטנים קצוצים קלויים יבשיםבוטנים קצוצים קלויים יבשים907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק צלע, גזוזסטייק צלע, גזוז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1שן שום, טחוןשן שום, טחון11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1פלפל כתוםפלפל כתום2poblano chilespoblano chiles1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ אורז מתובלחומץ אורז מתובל

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. Wild & Wilder המרלו המציגים עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Wild & Wilder המרלו המציגים
Wild & Wilder המרלו המציגים
המציגה מלאה שזיף עשיר ופרי דמסון על האף. אלון המשמש הוא מתבלט על החיך אשר נשלט על ידי טעמי ברי אדומים עשירים תוך הצגת גם ניואנסים ארציים עדינים. היין אלגנטי ומשיי עם גימור ארוך.