קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

סטייק קיו.

סטייק קיו.
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סטייק קיו. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 362 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 16 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 3 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לך פטריות, שמן, שן שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. נסו פאן פריד סטייק המבורגרים עם בצל יין אדום בגידה רזה של לורה, ארוחת הכנה מראש 3 דקות סטייק Hoagies עם רוטב סטייק תוצרת בית, ו סטייק חצאית קובני עם עגבניות Escabeche ורוטב סטייק מנגו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות Wild & Wilder המרלו Exhibitionist. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
Wild & Wilder המרלו המציגים
Wild & Wilder המרלו המציגים
המציגה מלאה שזיף עשיר ופרי דמסון על האף. אלון המשמש הוא מתבלט על החיך אשר נשלט על ידי טעמי ברי אדומים עשירים תוך הצגת גם ניואנסים ארציים עדינים. היין אלגנטי ומשיי עם גימור ארוך.