קושימומחה
מוכן ב9 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות70
מגזין

סטייק שוויצרי בישול איטי וירקות

סטייק שוויצרי בישול איטי וירקות
סטייק שוויצרי בישול איטי וירקות עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 424 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 17 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. 11 אדם ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו גזר לחתוך תינוק, מתובל מתובל מלח, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב תפוחי האדמה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחמניות בטטות תפוחי אדמה כקינוח. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. הכנת המנה לוקחת כ 9 שעות ו-15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 95% וזה מצוין. נסו סטייק שוויצרי בישול איטי וירקות, בישול איטי סטייק שוויצרי, ו Slow-Cooker סטייק שוויצרי (מתכונים דומים).

הוראות

1
הסר עודף שומן מבשר בקר.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
2
חותכים בשר ל 6 חתיכות הגשה. תרסיס מחבת 12 אינץ ' עם ספריי בישול; חום מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מפזרים בשר עם מלח מתובל. לבשל בשר במחבת על 8 דקות, הופך פעם אחת, עד חום.
מרכיבים שתצטרך
מלח מתובלמלח מתובל
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
שכבה תפוחי אדמה, גזר, בשר ובצל ב 3 1/2 - כדי 6 ליטר סיר איטי.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
בצלבצל
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
5
מערבבים עגבניות ורוטב; כפית על בשר וירקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
עגבנייהעגבנייה
רוטברוטב
בקרבקר
6
מכסים ומבשלים על הגדרת חום נמוכה 7 עד 9 שעות או עד בשר וירקות במכרז.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
בקרבקר
7
מפזרים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם בחירה מצוינת לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. המרלו של מחוז פג ' ו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
מרלו מחוז פג ' ו
מרלו מחוז פג ' ו
צבע אודם עמוק, המרלו 2016 מציע ניחוחות ריחניים, שכבתיים של רימונים עסיסיים, תבלין אפייה וקמצוץ ארז. פירות עבותים של דובדבנים ובלקברי עוטפים את החיך. רמזים רכים של שקדים קלויים ווניל מגיעים לשיאם בגימור אלגנטי. טעים עכשיו, מרלו זה ימשיך להתבגר במשך 6-8 השנים הבאות.תערובת: 95% מרלו, 4% קברנה סוביניון, 1% פטיט סירה