קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות48
מגזין

סטייקים צלויים עם פלפל ורוטב צלפים

סטייקים צלויים עם פלפל ורוטב צלפים
סטייק סינטה צלוי עם פלפל וסלסה צלפים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 423 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 28 גרם של שומן כל אחד. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. אם יש לכם שמן זית, מלח כשר ופלפל, פטרוזיליה שטוחה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להגיע. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו-15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 77%. מתכונים דומים: סטייקים צלויים עם צלפים וסלסה פירורי לחם, סטייקים צלויים עם צלעות ברוטב פלפל צלוי., ו סטייקים כרובית ופירה עם סלסה אגוז-קפר.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
סלסה: לשים מחבת גריל על חום בינוני גבוה או מחממים גז או גריל פחם. גריל הפלפלים מכל הצדדים עד חרוך, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
שים אותם בקערה עם 1 כף מים. מכסים את הקערה במכסה או בניילון נצמד במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר את העור החרוך, הליבה והזרעים מהפלפלים.
מרכיבים שתצטרך
5
חותכים את הבשר לרצועות עבות 1/4 אינץ ' ולשים אותם בקערה קטנה. בקערה נפרדת מקציפים יחד את שמן הזית, חומץ בלסמי, צלפים ופטרוזיליה עד לקבלת חלקה. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
6
יוצקים את התערובת על הפלפלים ולזרוק עד מצופה. להכניס למקרר לפחות 2 שעות, (ניתן לעשות 1 יום מראש).
מרכיבים שתצטרך
7
סטייקים: לשים מחבת גריל על חום בינוני גבוה או מחממים גז או גריל פחם. מתבלים את הסטייקים משני הצדדים עם מלח מעושן ועשבי תיבול דה פרובנס.
מרכיבים שתצטרך
8
טפטוף עם שמן זית וגריל במשך 4 עד 6 דקות כל צד עבור בינוני נדיר.
מרכיבים שתצטרך
9
הסר את הסטייקים מחבת הגריל ללוח חיתוך ולתת לשבת במשך 5 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
10
דק לחתוך את הסטייקים ולסדר על צלחות הגשה. למעלה עם סלסה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות לה ג ' וטה האוול Merlot הר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 99 דולר לבקבוק.
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
# 37 Wine Spectator Top 100 של 2019the 2016 La Jota Merlot מקיף את כל זה הוא הר מרלו עם מבנה להתענג. הערות של אספרסו, שוקולד מרי, וטוסט בצע blackberry בשלים, minerality, ומשקל על החיך.