קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות41
מגזין

סינטה סטרוגנוף

סינטה סטרוגנוף
סינטה סטרוגנוף דורש בסביבה 30 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 6. לבמנה עיקרית זו יש 362 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם שמן צמחי, תערובת תיבול תבשיל בקר, פטריות ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # יום ראשון כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 77%. הציון הזה די טוב. נסו סינטה סטרוגנוף, סטרוגנוף בקר-נוצר במקור עבור משפחת סטרוגנוף הרוסית על ידי שף צרפתי, האהוב המשפחתי הזה בבית שלי, ו למעלה סינטה סיר חם עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו תערובת תיבול ומים; מניחים בצד. במחבת גדולה מטגנים בקר בשמן עד שהוא כבר לא ורוד; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים את תערובת הפטריות והתבלינים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 5 דקות. מערבבים פנימה את השמנת החמוצה והאפונה; מחממים (לא מרתיחים).
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
3
מגישים מעל אטריות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם הבחירות המובילות שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, סטייקים רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שסטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. פארקר סנטה ריטה הילס פינו נואר עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
פס פארקר סנטה ריטה הילס פינו נואר
פס פארקר סנטה ריטה הילס פינו נואר
ניחוחות של דובדבן שחור, רצפת יער, לבנדר, פטל, קרקר גרהם, עלה כותרת של ורדים ווניל. טעמים של דובדבן בינג, דומדמניות אדומות, חמוציות, אדמה, קקאו, מינרלים.